דודי אמסלם - אמסלם נגד פקידי האוצר: "אין לי איפה לשבת" - בחדרי חרדים - ‎אלירן נימרוד סבח‎ shared a post.

דודי אמסלם - אמסלם נגד פקידי האוצר: "אין לי איפה לשבת" - בחדרי חרדים - ‎אלירן נימרוד סבח‎ shared a post.. דודי אמסלם נואם במליאת הכנסת בדיון על חוק ההמלצות 27 בנובמבר (צילום: דודי אמסלם מכל זווית אפשרית: אתה נשוא תלונתי, הוא כותב לו ומטיח בו. דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply. קרא הכל על דודי אמסלם באתר החדשות כיפה:

דודי אמסלם deleted about 1 month ago after less than 5 seconds, tweeted using twitter for rt @knesset99: ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את שר התקשורת, חכ דודי אמסלם, לשר המקשר בין הממשלה לכנסת. החוק של חכ דודי אמסלם מהליכוד, מעורר מחלוקת רבה בקרב הפוליטיקאים | במערכת המשפטית ובמשטרה לא מרוצים ממנו. חכ דודי אמסלם (הליכוד) @dudiamsalem על הצח לסיפוח מעלה אדומים: לא עדכנו אותי שמונה שר לחלוקת ציונים לשרים אחרים.

הלחצים של האוצר לא עזרו: אמסלם מקבל את רשות החברות
הלחצים של האוצר לא עזרו: אמסלם מקבל את רשות החברות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply. איתו היו נאמרים דברים יותר חמורים. דוִד אמסלם הוא שר הדיגיטל הלאומי, הממונה גם על רשות החברות הממשלתיות ונציבות שירות המדינה, ונוסף על כך משמש בתור השר המקשר בין הממשלה לכנסת וכחבר הכנסת מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. אני מברך את השר דודי אמסלם שנענה לבקשתי לכהן כשר המקשר בין הממשלה לכנסת וכמי שיוביל את קידום המעבר של רשות החברות הממשלתיות מידי שר האוצר המיועד ישראל כץ לידי אמסלם עוקרת מידי כץ את אחד. השר המקשר בין הממשלה לכנסת. יש פה ממשלה לאומית, יכולנו להמשיך עוד שנה. החוק של חכ דודי אמסלם מהליכוד, מעורר מחלוקת רבה בקרב הפוליטיקאים | במערכת המשפטית ובמשטרה לא מרוצים ממנו. חכ דודי אמסלם (ליכוד) שר הדיגיטל הלאומי.

השר אמסלם (שמאל) והיועמש מנדלבליט.

השר המקשר בין הממשלה לכנסת. Амсалем ткнул пальцем в вайс и начал говорить: תפירת תיקים לנתניהו יור הקואליציה חכ אמסלם צילום: החוק של חכ דודי אמסלם מהליכוד, מעורר מחלוקת רבה בקרב הפוליטיקאים | במערכת המשפטית ובמשטרה לא מרוצים ממנו. דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. כל הזמן »פוליטי »משכן הכנסת »דודי אמסלם: שר הדיגיטל הלאומי דודי אמסלם. כעת הוא מסתבך באמירה שעשויה להישמע כגזענית כלפי השר אמסלם. דוִד אמסלם הוא שר הדיגיטל הלאומי, הממונה גם על רשות החברות הממשלתיות ונציבות שירות המדינה, ונוסף על כך משמש בתור השר המקשר בין הממשלה לכנסת וכחבר הכנסת מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. דודי אמסלם במופע חסר רסן: השר אמסלם (שמאל) והיועמש מנדלבליט. נתניהו החליט למנות את חכ דודי אמסלם (הליכוד) לשר התקשורת, זאת כשבוע לאחר התפטרותו של שר התקשורת הקודם חכ איוב קרא.

כל הזמן »פוליטי »משכן הכנסת »דודי אמסלם: דודי אמסלם מכל זווית אפשרית: השר אמסלם (שמאל) והיועמש מנדלבליט. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. פרשנויות ממיטב הפרשנים, נאומים, מאמרים, מבזקים השר דודי אמסלם דורש מהיועמש דר אביחי מנדלבליט לפתוח בהליך חקירה ובדיקה בנוגע להתנהלות סביב מינוי.

דודי אמסלם אמר ש"מלצרים מרוויחים יותר מנתניהו" - מלצרית ...
דודי אמסלם אמר ש"מלצרים מרוויחים יותר מנתניהו" - מלצרית ... from img.haarets.co.il
Амсалем ткнул пальцем в вайс и начал говорить: שר התקשורת דודי אמסלם הסביר את הצעדים הזהירים בהם הממשלה נוקטת במסגרת החזרה לשגרה כדי להימנע שר התקשורת דודי אמסלם ביקש להסביר בחדשות הבוקר מדוע החזרה לשגרה מתבצעת בצעדים מדודים יחסית. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אמסלם בקרוב אתה וביבי חוזרים בגדול אבל לביית סוהר. איתו היו נאמרים דברים יותר חמורים. תפירת תיקים לנתניהו יור הקואליציה חכ אמסלם צילום: אמסלם תקף את סגלוביץ' ואמר לו כי לפני שאתה מדבר על תיקי נתניהו טול קורה מבין עיניך. יש פה ממשלה לאומית, יכולנו להמשיך עוד שנה.

כאילו לא די לבכיר 'יש עתיד' עפר שלח בחשיפה המאוחרת של התנפלותו הגסה על מגיש חרדי בטלוויזיה:

כל הזמן »פוליטי »משכן הכנסת »דודי אמסלם: חכ דודי אמסלם הוא יור ועדת הפנים ומועמד לתפקיד יור מרכז הליכוד. ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את שר התקשורת, חכ דודי אמסלם, לשר המקשר בין הממשלה לכנסת. על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין. Амсалем ткнул пальцем в вайс и начал говорить: השר המקשר בין הממשלה לכנסת. אני מברך את השר דודי אמסלם שנענה לבקשתי לכהן כשר המקשר בין הממשלה לכנסת וכמי שיוביל את קידום המעבר של רשות החברות הממשלתיות מידי שר האוצר המיועד ישראל כץ לידי אמסלם עוקרת מידי כץ את אחד. על כתפיו של האיש שיושב בכורסת עור צבי הוא החזקת קואליציה רגישה, אבל כזה הוא חכ דוד אמסלם, שנכנס לנעליים הגדולות שהותיר קודמו בתפקיד, חכ דוד ביטן. July 24 at 12:48 am. ‎אלירן נימרוד סבח‎ shared a post. אמסלם תקף את סגלוביץ' ואמר לו כי לפני שאתה מדבר על תיקי נתניהו טול קורה מבין עיניך. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. נתניהו החליט למנות את חכ דודי אמסלם (הליכוד) לשר התקשורת, זאת כשבוע לאחר התפטרותו של שר התקשורת הקודם חכ איוב קרא.

חכ דודי אמסלם (ליכוד) שר הדיגיטל הלאומי. העתירות נגדי הוגשו עי שכירי חרב של מנדלבליט. בתחום טיפולו של השר אמסלם, יופקדו מטה מיזם ישראל דיגיטלית, רשות התקשוב, מערך הסייבר, רשות החברות ונציבות. על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

דוִד (דוּדי) אמסלם | משרד הדיגיטל הלאומי
דוִד (דוּדי) אמסלם | משרד הדיגיטל הלאומי from www.gov.il
>> האזינו לשיר של מירב טל, שענתה לשר דודי אמסלם. ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את שר התקשורת, חכ דודי אמסלם, לשר המקשר בין הממשלה לכנסת. צריך לבדוק את כל מה שקרה פה, אמר אמסלם בראיון לגלצ. אתה נשוא תלונתי, הוא כותב לו ומטיח בו. כעת הוא מסתבך באמירה שעשויה להישמע כגזענית כלפי השר אמסלם. חכ דודי אמסלם הוא יור ועדת הפנים ומועמד לתפקיד יור מרכז הליכוד. דודי אמסלם במופע חסר רסן: העתירות נגדי הוגשו עי שכירי חרב של מנדלבליט.

דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply.

צריך לבדוק את כל מה שקרה פה, אמר אמסלם בראיון לגלצ. איתו היו נאמרים דברים יותר חמורים. חכ דודי אמסלם הוא יור ועדת הפנים ומועמד לתפקיד יור מרכז הליכוד. כל הזמן »פוליטי »משכן הכנסת »דודי אמסלם: דנה ויס מאבדת את זה מול דודי אמסלם ש''העז'' לומר שהיא והתקשורת שמחים שביבי הלך pic.twitter.com/zq5jf3dply. קרא הכל על דודי אמסלם באתר החדשות כיפה: שר הדיגיטל הלאומי דודי אמסלם. על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין. דוִד אמסלם הוא שר הדיגיטל הלאומי, הממונה גם על רשות החברות הממשלתיות ונציבות שירות המדינה, ונוסף על כך משמש בתור השר המקשר בין הממשלה לכנסת וכחבר הכנסת מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. במכתב משתלח יוצא השר דודי אמסלם נגד היועמש שלא מאפשר לו לבצע מינויים ברשות החברות: פרשנויות ממיטב הפרשנים, נאומים, מאמרים, מבזקים השר דודי אמסלם דורש מהיועמש דר אביחי מנדלבליט לפתוח בהליך חקירה ובדיקה בנוגע להתנהלות סביב מינוי. חכ דודי אמסלם (הליכוד) @dudiamsalem על הצח לסיפוח מעלה אדומים: על כתפיו של האיש שיושב בכורסת עור צבי הוא החזקת קואליציה רגישה, אבל כזה הוא חכ דוד אמסלם, שנכנס לנעליים הגדולות שהותיר קודמו בתפקיד, חכ דוד ביטן.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook